kask.blogg.se

Anna-Karin Kask Dramapedagog och Handledare, Umeå

Fotografering för hemsida

Kategori: Blogg

Idag har jag agerat fotomodell. Bilder har tagits av min oerhört duktiga vän, Anita Blomqvist. Några av dessa bilder kommer inom snar framtid ligga på hemsidan, Delaktighet. Se. Denna är just nu är under uppbyggnad. För tillfället går jag kursen, Digitala Affärsmodeller, vilken bla syftar till att lära sig just skapa sin hemsida. Intressant och givande samt lite ångestskapande, då hemside bygg och liknande inte egentligen är min gebit. Tanken med vår kommande sida som innehas av mig och två andra, Anna Berglund och Ulf Lager, är att erbjuda bland annat kurser, workshops, föreläsningar i kreativa metoder i grupputveckling. 

Kommentarer

  • Anita BJ säger:

    Tack snälla du! :-)

    Svar: Men hallå där - Tack SNÄLLA du!
    Anna-Karin Kask

    2013-10-20 | 21:40:49
    Bloggadress: http://anitabjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här: